Congres “No Excuse, oog en oor voor alle kinderen in de opvang”, door Stichting Kinderpostzegels Nederland en Federatie Opvang.

Een co-productie tussen Stichting Matta en De Firma Zorgbehang, in samenwerking met Kracht van beleving.

Samen verzorgen wij de opening van dit congres. Door middel van moderne dans, klassieke muziek en theater proberen we de belevenis van het kind weer te geven.

We combineren de ervaringsdeskundigheid van de Firma met de professie van Matta.

Speciaal voor deze opening werken we samen met componist Kasper de Vries en de moderne dansers Milan Schudel en Elena Lachininoto.

Congres No Excuse draagt bij aan het verbeteren van de positie van kinderen die met een ouder in maatschappelijke opvang verblijven. Op het moment dat deze kinderen in de opvang terecht komen (8.000 kids per jaar!) zijn zij gemiddeld acht jaar oud en hebben zij meerdere, vaak potentiële traumatische ervaringen achter de rug.

Wanneer: 14 maart 2019
Waar: De Veerensmederij, Amersfoort.