We zijn trots om jullie mee te delen dat, vanaf 2019, theatergroep de Firma Zorgbehang onderdeel is van Stichting Matta!

Afgelopen november vierden zij hun 10 jarig jubileum met een feestelijk avond en de première van hun nieuwste voorstelling “Voor de kiezen”. Daar werd het nieuws wereldkundig gemaakt en kreeg onze voorzitter Carina een shirt van de Firma. Dit kreeg zij overhandigt door Jolanda Seinen namens Stichting Theater, Zorg en Welzijn. Jolanda zal de Firma nog wel blijven vertegenwoordigen via haar “Kracht van Beleving”.

Het is vooral een administratieve verandering achter de schermen. Maar we zijn trots dat we ze mogen vertegenwoordigen en zijn blij met het vertrouwen dat ze ons geven.

‘de Firma Zorgbehang’ kunt u zien als een eigen tak binnen Stichting Matta. Net zoals ‘Schoolvoorstellingen/educatie’, ‘Voorstellingen’ en ‘Op maat’ dat zijn. Wij kijken uit naar een bloeiende en groeiende toekomst voor al onze takken.

Wil je meer weten over de Firma Zorgbehang? Check dan hun website.